De voorbereidingen

Hallo allemaal,

Nog 2 weekjes werken en dan gaat voor ons de vakantie beginnen. Tijd dus om nog wat dingen te regelen voor we naar Rome vliegen.

De vraag was; Hoe komen we op Schiphol? Vragen we iemand ons te brengen/halen, nemen we de trein. De oplossing? Geen van beide!

Tongue Out

We hebben een park-sleep-fly arrangement geboekt. Oftewel; we rijden zelf naar Schiphol, parkeren de auto bij het Best Western Amsterdam Airport waar we overnachten, gaan de volgende morgen ...na het ontbijt... met de shuttlebus naar het vliegveld, genieten van 4 dgn Rome en bij terugkomst brengt de shuttlebus ons weer keurig naar het Best Western, waar we dan zelf de auto ophalen en naar huis rijden. Prima oplossing én we hebben meteen een extra dag aan onze citytrip toegevoegd!

Laughing

Woensdagmiddag vliegen we om 12.20u met een KLM A321 naarRome Fiumicino Airport...

....waar vandaan we, hoogstwaarschijnlijk meteen taxi, naar het Hotel Alessandrino zullen gaan. Daar zullen in de loop van de dag ook Mitchell en Marley arriveren.

Het hotel ligt op 10min lopen van het Vaticaan en vanaf het dakterras heb je dan ook een prachtig uitzicht over de Sint Pieters kerk

Voor donderdag hebben we inmiddels online vouchers geboekt voor het Colloseum....

.....de Palatino en het Romeins Forum

De voucherskunnen we ter plekke omruilen voor échte tickets, maar we hoeven iig niet meer uren in de rij te staan bij de kassa. Voor vrijdag hebben we hetzelfde gedaan, maar dan voor Vaticaanstad, waar we het Vaticaans Museum

en de Sixtijnse Kapel zullen bezoeken.

Ongetwijfeld zullen er nog veel meer Historische bezienswaardigheid aan ons voorbij komen en, uiteraard, vergeten we niet te genieten van de Italiaanse koffie, maaltijden én het Italiaanse ijs!

Op zaterdag vliegen we met de Alitalia A325 weer terug naar Schiphol.

Wij verheugen ons op deze citytrip en we hopen dat ook jullie het weer leuk vinden om met ons 'mee' te reizen!

Groetjes en tot snel

Benny & Anja

marion en martin

Ziet er weer gelikt uit...luitjes!!Heel veel plezier met zn viertjes.Xx

Wilfred

Leuk! Geniet er lekker van!

roelf en innessa

dat ziet er weer goed uit, geniet er van. gr